استفاده مردم از پلتفرم‌های با کیفیت وطنی جای خوشحالی دارد

و️زیر ارتباطات گفت: استفاده مردم از پلتفرم‌های با کیفیت وطنیِ «اسنپ» ، «تپسی»، «ماکسیم» و ... جای خوشحالی دارد.

️زارع پور  شب گذشته با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به پلتفرم‌های وطنیِ گفت: داشتن کاربران میلیونی مایه خوشحالی است. اگر امروز مردم ما حتی نام پلتفرم Uber را نشنیده اند و از پلتفرم‌های با کیفیت و وطنیِ «اسنپ»، «تپسی»، «ماکسیم» و ... استفاده می‌کنند آیا این جای خوشحالی ندارد؟!

او افزود: آیا اینکه در همه جای دنیا مردم برای خرید نیازمندی‌های خود از پلتفرم‌های آمریکایی Ebay و Amazon استفاده می‌کنند و در ایران جوانان نخبه با پلتفرم‌های میلیونی نظیر «دیجی کالا»، «شیپور»، «دیوار» و «باسلام» نیاز مردم عزیزمان را برآورده کرده اند، جای خوشحالی ندارد؟!، و از این دست ظرفیت‌های وطنی افتخارآمیز، می‌توان ده‌ها نمونه دیگر را هم نام برد که توانسته اند با کیفیت و نوآوری‌های خود، اقبال عمومی مردم را به خود جلب کنند.

او گفت: بنده نخبگانی که در وطنشان مانده اند و برای مردم کشورشان رفاهِ فناورانه می‌آفرینند را می‌ستایم و به وجودشان افتخار می‌کنم؛ معتقدم که این‌ها سرمایه‌های کشور و یار دولت هستند و تمام توان خود را برای حمایت از آن‌ها بکار خواهم بست.

وزیر ارتباطات ادامه داد: این حرف امروز بنده نیست و از ابتدای استقرارم در وزارت ارتباطات، تمام تلاشم را برای حل مشکلات آن‌ها از برطرف کردن موانع ورود آن‌ها به بازار سرمایه تا حمایت‌های امنیتی و قضایی از آنان را به کار بسته ام و تا آخرین لحظه، این مسیر را ادامه خواهم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار